maandag 30 mei 2011

maandag 30 mei....8:45 plaatselijke tijd...

goedemorgen lieve mensen,

Even een heel snel berichtje voordat we naar het weeshuis gaan lopen...
Gisteren hebben we een heerlijke 'rustdag' gehouden waarbij we hebben gezwommen op het 'strand'
Heel grappig: Dat is dus geen strand maar een groot complex aan de rivierbank waar een aantal zwembaden zijn, een groot ligveld en een aantal restaurants en speeltoestanden....Het is een erg leuke plek in de stad hier.

Vandaag dus weer naar het weeshuis. We zullen daar ook lunchen en dan rond 16:00 uur weer terug naar 'huis' gaan....De zon schijnt al hier..het wordt een warme dag om te werken in de tuin!!

Wens ons maar succes!!!
Liefs van ons allen!

ps ik ben zo ontzettend trots op onze groep! Ze zijn lief, sociaal gezellig en zorgzaam voor elkaar! Ouders U kunt trots zijn!!! (en wij ook...!)

10 opmerkingen:

  1. oh wat heerlijk om te lezen,ik ben ook zeer trots en prijs mij zeer gelukkig met mijn zoon michiel.alleen het feit al dat ze hier zelf voor 100%achter stonden iets doen,betekenen voor je medemens in een land wat niet tipt aan ons nederland de gezelschap het weer de inzet echt jullie verdienen een dikke pluim!!!maar ik vergeet vooral niet jullie 3 docenten die het aandurfte zoon reis met toch allemaal verschillende individuen aan jullie dan ook niets anders dan lof.Ik wens jullie nog veel productieve dagen maar vooral veel genieten en plezier dikke knuffel van een trotse moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal heel veel succes en al dat geklus is een mooie oefening voor thuis hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou en deze moeder snapt geen bal hoe die reactie s werken maar goed stuur ik er 100 misschien lukt er dan 1!!hihi
    Ik ben trots op jullie allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om te horen dat alle kids het zo goed met elkaar kunnen.

    Hoop dat jullie lekker hebben geklust vandaag.

    x Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he hallo
    nou dat was denk ik wel even lekker ,een rust dag.
    Dat hebben jullie wel verdiend.
    trots zijn we zeker.
    veel succes nog met het opknappen van het weeshuis

    gr ronald hennie
    cynthia joey en kaitlyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou ik vind ook dat jullie het verdiend hebben en maak er ook nog een leuke tijd van het is zo vrijdag en dan zien we jullie weer en voor de 3docenten daar zijn we ook trots op het is niet niks om met zo'n grote groep weg te gaan maar we zijn blij dat het goed gaat en dat jullie zo wat kunnen laten horen groetjes fam den dulk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en lief om te lezen.
    Ik denk dat de kinderen en jullie als doctenten deze reis niet gauw zullen vergeten.
    Nu nog een paar dagen flink aan de slag, en dat valt niet mee met die hoge temperaturen, SUCCES!!

    Ja, en dan is het nog drie nachtjes slapen en dan mogen wij ze weer in de armen sluiten!! Ik kijk er wel naar uit.

    En Michael hoe is het nu met je vinger??

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om te horen en te zien via foto's en video's dat jullie het zo naar je zin hebben en hard werken. Wij zijn allemaal ook heel erg trots op jullie hoor! Jullie zijn een voorbeeld voor anderen en ik hoop dat dit een jaarlijks vervolg krijgt.Het is een unieke ervaring die niemand jullie kan afnemen. Zet jullie nog in deze laatste dagen en geniet van de tijd die jullie daar nog hebben met elkaar. We zien jullie vrijdag! Heel veel lieve groetjes, een trotse moeder, bonusvader en broertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk dank voor deze lieve reactie....wij puzzelen hier om welke moeder en bonusvader het hier gaat...? :)

    BeantwoordenVerwijderen